digital / social media / radio / outdoor / branded content / influencer marketing

Mamy coś do przekazania

W kampanii przygotowanej dla zooplus.pl –  największego internetowego sklepu zoologicznego w Europie,
oddaliśmy głos zwierzętom i to one stały się ambasadorami działań marki. Zwierzaki w kampanijnych kreacjach
oraz przez social mediowe konta właścicieli opowiedziały o problemach w schroniskach i zachęcały do pomagania.

Pomoc była banalnie prosta – wystarczyło zrobić zakupy na zooplus.pl, a część dochodu z produktów
wybranych marek, sklep przeznaczył na zakup specjalistycznego pojazdu do transportu zwierząt
dla krakowskiego schroniska (Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami).

digital / social media / radio / outdoor / branded content / influencer marketing

Psi i koci influencerzy

Do akcji włączyły się znane osobistości: Marcin Dorociński, Olga Frycz, Marzena Rogalska, Janina Daily,
Monika Pławucka, Rezigiusz i Agata (a właściwie ich pies - Klucha),
Zosia Zborowska (oddając głos Wieśce – PSIEJINFLUENSERCE), Red Lipstick Monster
i redaktorzy Vogule Poland. Socialmediowe konta influencerów zostały przejęte przez ich zwierzaki,
które w myśl hasła kampanii – miały coś do przekazania swoim followersom.

Kreacje kampanii przygotowaliśmy we współpracy z Martą Zabłocką, znaną rysowniczką,
aktywnie zaangażowaną w tematykę pomagania zwierzętom.

digital / social media / radio / outdoor / branded content / influencer marketing

Działania w wielu kanałach

Działania prowadziliśmy w digitalu (social media, youtube, display), lokalnym radiu (30-sekundowe spoty),
na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie (citilighty, backlighty, naklejki w wagonach, spot na Bagateli
i na ekranach w autobusach).
Kampania obejmowała też współpracę contentową z AszDziennikiem.