t-mobile / KAMPANIA 360

T-Mobile
Ułatwiamy

Celem naszej kampanii dla T-Mobile było odmłodzenie marki
i zakomunikowanie, że w T-Mobile na kartę nie musisz robić nic,
aby mieć darmowe smsy i rozmowy.

sprawdź case wideo

t-mobile / KAMPANIA 360

Postawiliśmy
na muzykę

Do kampanii zaangażowaliśmy Natalię Nykiel. Skupiliśmy się
na kanale mobilnym i technologii. Dzięki wykorzystaniu technologii
interaktywnej panoramy 360 stopni, na stronie tmobileulatwia.pl
użytkownicy mogli odbyć wirtualny spacer po klubie: zapoznać się z nową ofertą
w biurze Tomasza Kota - managera klubu, zobaczyć najnowszy teledysk Natalii Nykiel,
a w viproomie wziąć udział w konkursie i powalczyć o zaproszenia na koncert.

t-mobile / KAMPANIA 360

Zasięg
i nagrody

Kampania display dotarła do ponad 35 mln unikalnych użytkowników,
generując 250% więcej interakcji na mobile’u niż desktopie,
uzyskaliśmy zdecydowanie lepsze wyniki w młodszym segmencie wiekowym.

Kampania uzyskała wyróżnienie w konkursie Kreatur.