1x

digital / social media

Sprite w świecie gamingu

Komunikacja przenosiła konsumentów do roku 2077 – czasu akcji gry Cyberpunk. Mechanizm loteryjny z komunikacją
na opakowaniu wspierał sprzedaż oraz wzrost częstotliwości konsumpcji produktu, podczas gdy kontekstowe angażowanie użytkowników do wzięcia udziału w promocji służyło umacnianiu pozycji Sprite w świecie gamingu.

sprawdź case wideo

digital / social media

Pragnienie to przeszłość

Podstawę przygotowanych przez nas działań online stanowił display, w ramach którego wykorzystywany był m.in. mechanizm dynamicznej optymalizacji kreacji (DCO), czy wizerunkowy screening na kontekstowym portalu internetowym.
Formaty performance związane były ze wsparciem loterii, która stanowiła ważną oś kampanii. Formaty video i social
miały charakter wspierający budowanie zasięgu w szerokiej grupie użytkowników.

sprawdź case wideo

digital / social media

SPRITE x CYBERPUNK

Kooperacja Sprite z CD Projekt przy najbardziej wyczekiwanej premierze roku pozwoliła na zbudowanie
masowej konotacji marki ze światem gamingu przy jednoczesnym wsparciu sprzedaży i częstotliwości konsumpcji
wariantu Sprite Zero.
Przełożyło się to na na poprawę wskaźników wizerunkowych wśród młodych dorosłych oraz docenienie
branżową nagrodą EFFIE 2021 w kategorii napoje bezalkoholowe.