1x 1x 1x

Branded Content

Let’s celebrate!

W 2021 roku marka E.Wedel świętowała swoje 170-lecie. Jej historia sięga 1851 roku i jest związana
z trzema pokoleniami Wedlów, którzy zbudowali jedną z najpotężniejszych polskich firm. Świat brandu jest fascynujący,
różnorodny i cały czas ewoluuje. Ale to bogactwo jest wyzwaniem komunikacyjnym. Jak bowiem można
w ramach standardowych formatów reklamowych opowiadać o misji marki, sto siedemdziesiątych urodzinach
czy wyjątkowych składnikach, pozostając przy tym kulturowo adekwatnym zarówno dla starszych jak i młodszych
konsumentów?

Branded Content

Jak budować silną więź
z kolejnymi pokoleniami?

Zdecydowaliśmy się wykorzystać jedną z najmocniejszych i najbardziej unikalnych wartości komunikacyjnych
brandu – postać Jana Wedla. Jego historia stała się dla nas pretekstem do opowiedzenia w nienachalny sposób
o marce i jej misji. Eksponując postać tego postępowego i odważnego innowatora chcieliśmy pokazać
konsumentom jakimi wartościami kieruje się marka E.Wedel. A jednocześnie zależało nam, żeby ta historia
została opowiedziana w sposób atrakcyjny dla odbiorców w każdej grupie wiekowej.

Branded Content

Pierwszy pełnometrażowy serial
poświęcony marce w Polsce!

We współpracy z TVN wyprodukowaliśmy serial „Receptura”, który był częścią jesiennej ramówki. Wysokobudżetowa, sześcioodcinkowa opowieść rozgrywająca się równocześnie w okresie międzywojennym i w czasach dzisiejszych pozwalała na wiarygodne eksponowanie marki w kontekście różnych epok. Tworząc Jana Wedla jednym z bohaterów serialu pozwoliliśmy widzom poznać historię brandu w ramach wciągającej fabuły. Z kolei lokowania w scenach dziejących się współcześnie pokazywały nowoczesne oblicze produktów E.Wedel, m.in. kultowych pianek Ptasie Mleczko®.

sprawdź case wideo

Branded Content

Efekty? Emocjonalny stosunek do marki

Realizując po raz pierwszy w Polsce pełnometrażowy, wysokobudżetowy serial telewizyjny poświęcony marce
i jej historii zdobyliśmy poziom zaangażowania widowni nieosiągalny w standardowym bloku reklamowym.
Dzięki wyeksponowaniu progresywności Jana Wedla i jednoczesnym pokazaniu marki w czasach obecnych
udało nam się przekonać konsumentów, że duch innowacyjności i postępu od początku był wpisany w DNA firmy.
Zaowocowało to spektakularnymi wzrostami na kluczowych dla marki parametrach wizerunkowych.

Serial „Receptura” dostępny jest na Player.pl