1x

strona www

Efektywny launch
nowej marki

Rynek wydawców internetowych w kategorii parenting jest rynkiem hermetycznym, opanowanym przez
największe grupy wydawców mediowych, którzy budują swój autorytet od lat, mając grono stałych czytelników
i wypracowane marki.

Tworząc nowy brand startowaliśmy z zerową wiarygodnością i bez bazy użytkowników. Poruszaliśmy się
we wrażliwej kategorii związanej bezpośrednio z planowaniem ciąży, rodzicielstwem i zdrowiem naszych dzieci.

strona www

Wykorzystaliśmy siłę badań

Obecne serwisy parentingowe bardzo mocno skupiają się na autorytetach lekarskich i eksperckości. Jest to oczywiście dobry kierunek, jednak forma podawania takich treści często jest mocno dystansująca i mało „życiowa”, co może negatywnie wpływać na pewność siebie przyszłych i początkujących mam. Co więcej, taka forma wywiera dodatkową
presję. Nasza strategia contentowa została oparta na autorskich badaniach Keyword Matrix. Dzięki temu odpowiadamy na trendy wyszukiwań i lepiej dopasowujemy treści do publikacji. By zwiększyć wiarygodność, na start opublikowaliśmy 700 artykułów i przygotowaliśmy 1200 content planów zgodnych z wytycznymi SEO copywritingu, uwzględniających czynniki rankingowe i zmiany w algorytmie Google. Pomogliśmy stworzyć artykuły dostosowane do potrzeb użytkowników.

sprawdź case wideo

strona www

W pół roku do czołówki
kategorii!

Serwis Hellomama.pl bardzo szybko wszedł do czołówki portali parentingowych w Polsce.
W ciągu pierwszych 6 miesięcy pozyskał blisko 1 mln czytelników, z czego blisko 19% z nich
to użytkownicy powracający.