Deichmann / KAMPANIA 360

Deichmann
Okazje Margaret

Nasze wyzwanie w kampanii „Okazje Margaret” polegało na zmianie percepcji sklepów Deichmann
w grupie młodzieżowej. Chcieliśmy, aby postrzegali jako tę markę jako modną, pasującą do ich życia.
Nasza grupa docelowa to ludzie bardzo aktywni towarzysko. Każda okazja – randka, rower czy impreza
– wymaga odpowiednej stylizacji. A każda stylizacja wymaga odpowiednich butów!

sprawdź case wideo

Deichmann / KAMPANIA 360

Do niej
należą okazje

Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Margaret – piosenkarkę i blogerkę modową,
znaną ze swoich stylizacji. Margaret jest celebrytką, ale poprzez swoją obecność
w mediach społecznościowych sprawia wrażenie dziewczyny z sąsiedztwa.
Współpraca z Margaret przybliżała więc markę do grupy docelowej.

Deichmann / KAMPANIA 360

Shopping życia

W kampanii „Okazje Margaret” wykorzystaliśmy estetykę pop-artu, aby podkreślać
nowoczesność butów. Osią kampanii był konkurs, w którym internauci mogli wygrać
wyjazd do Londynu na shopping życia. Ich zadaniem było doradzenie Margaret,
które buty powinna wybrać na daną okazję i napisanie uzasadnienia.  Aby skutecznie
dotrzeć do będących w ciągłym ruchu dziewczyn, działania prowadzone były
wielokanałowo, przy użyciu telewizji, outdooru oraz internetu, z naciskiem na mobile.

Deichmann / KAMPANIA 360

Wielki uśmiech
i liczby

Wykorzystaliśmy także działania branded content. Byliśmy obecni kontekstowo
w kanałach lubianych przez młodzież – radiu Eska i Eska TV. W telewizji TVN buty
Deichmann pojawiły się w programie You Can Dance.