2x 1x

frisco / KAMPANIA 360

Frisco.pl
Nie idź na zakupy

Warszawiacy kochają zakupy w sieci. Dlaczego więc nie kupują tam produktów
spożywczych i spędzają w hipermarketach 144 godziny, czyli aż 6 dni w ciągu roku!?
Zostaliśmy poproszeni o to by zmienić ten nie do końca racjonalny konsumencki nawyk.

frisco / KAMPANIA 360

Nie idź na zakupy.
Idź nad Wisłę

Namówiliśmy Frisco.pl, by jako jedyny sklep spożywczy w Polsce, zachęcił
warszawiaków do NIE chodzenia na zakupy. Chcieliśmy emocjonalnie dotrzeć
do ludzi, pokazując, że czas tracony w supermarkecie mogą spożytkować lepiej,
dlatego kolejną część hasła stanowiła rada, co można z zaoszczędzonym czasem zrobić.
W tym celu przygotowaliśmy serię ilustracji, które w ciekawy wizualnie sposób
łączyły rysunkowe postacie z zdjęciami produktów. Na plakatach zaproponowaliśmy
inne miłe sposoby na spędzenie czasu np.: „Nie idź na zakupy. Idź nad Wisłę.”;
„Nie idź na zakupy. Idź na rower’; „Nie idź na zakupy. Zacznij Świętować.”

frisco / KAMPANIA 360

Nagrody

Komunikację oparliśmy na działaniach online z silnymi rozwiązaniami performance
oraz offline czyli targetowanym na Warszawę outdoorem. W porównaniu do
analogicznego okresu w roku poprzednim wystąpił znaczny wzrost sprzedaży
i aktywnych klientów.

Nasza kampania dla Frisco.pl zdobyła dwa brązowe miecze KTR
oraz srebrne EFFIE w kategorii performance marketing/e-commerce
oraz brązowe EFFIE w kategorii retail.