produkcja materiałów kreatywnych/ kampania YT/ digital

Jak przełamać stereotypy
w głowach rodziców ?

Dziewczynki bawiące się klockami LEGO? Niestety dla wielu rodziców nie jest to pierwsze skojarzenie.
Do tego przeprowadzone badania pokazują, że dziewczynki wciąż, nawet przez rodziców,
bardzo często są kojarzone z zabawą lalkami. W nowej kampanii chcieliśmy udowodnić,
że zabawki nie mają płci i każdy może się nimi tak samo wspaniale bawić i rozwijać swoją wyobraźnię.

produkcja materiałów kreatywnych/ kampania YT/ digital

Wspaniała ambasadorka kampanii:
Martyna Wojciechowska

Niezależna i pełna wiary we własne możliwości, ignorując stereotypowe wyobrażenia o roli kobiety, realizuje swoje pasje, a marzenia zamienia w dokonania. Tym samym wciela w życie ideę, którą chcieliśmy przekazać dziewczynkom: że mogą być, kim chcą, mogą szukać swoich pasji w najróżniejszych zajęciach, mogą snuć nieoczywiste plany. LEGO inspiruje do tych poszukiwań, pokazując rodzicom, że zdolności, pasje i marzenia nie mają płci.

sprawdź case wideo

produkcja materiałów kreatywnych/ kampania YT/ digital

Najważniejsza sprawa:
zabawa!

Efektem kampanii były trzy spoty nagrane z dziewczynkami i Martyną Wojciechowską w rolach głównych, których nagranie przysporzyło wszystkim ogrom radości. Pojawiały się one w kampanii digital w video na YouTube. Działania zostały  skoordynowane z kampanią display i w social mediach.

sprawdź case wideo