social media, TikTok

"Na Allegro mają",
czyli przygotuj się do szkoły
z Allegro

Powrót do szkoły to jeden z bardziej stresujących dla młodych momentów w roku. Dodatkowo w 2020 roku,
pandemia zwiększyła czas nieobecności w szkołach, a tym samym niepewność i obawy uczniów.
Jednak, w myśl obserwacji: „im lepiej jesteś przygotowany, tym mniejsza niepewność ci towarzyszy”,
przygotowaliśmy kampanię, która miała na celu dodanie pewności na starcie i to w formie dobrej zabawy.

sprawdź case wideo

social media, TikTok

Kanał : TikTok misja: Challenge!

Kampanię zaplanowaliśmy na TikToku, gdzie sporo czasu spędza nasza grupa docelowa.
Akcję przygotowaliśmy w najbardziej wówczas trendującym, a do tego angażującym formacie – challengu. 
Na początek, stworzyliśmy autorski i obrandowany podkład muzyczny z melorecytacją kultowego
i memowego lektora serialu „Trudne Sprawy”.  Następnie, aby rozkręcić akcję zaangażowaliśmy
12 popularnych tiktokerów, którzy stworzyli swoje filmy pod soundtrack i zachęcili followersów do tworzenia własnych.

sprawdź case wideo

social media, TikTok

Efekt? Tiktokowy viral

Efekty przekroczyły nasze założenia! Zaledwie 5 dniowa akcja wygenerowała 4,5 mln wyświetleń
filmów influencerów i imponujący User Generated Content – 2831 stworzonych filmów!
Filmy z dnia na dzień stały się viralem, mimo wyraźniej ekspozycji marki.

sprawdź case wideo