o nas

Teraz trochę
opowiemy o nas

o nas

Teraz trochę
opowiemy o nas

Jesteśmy agencją digital-contentową należącą do struktur Publicis Media
w Polsce. Projektujemy i wdrażamy innowacyjne oraz angażujące
odbiorców działania content marketingowe, wykorzystując do tego nasze
kompetencje kreatywne, produkcyjne i technologiczne.

Łączymy skuteczność działań z wrażliwością na dobrą komunikację.
Wykorzystujemy know-how Publicis Media, skupiamy się na integracji
wszystkich działań i maksymalizacji efektu.

Łukasz BorekGeneral Manager

o nas

Strategia

o nas

Strategia

Zadajemy pytania, szukamy odpowiedzi, badamy i analizujemy,
znajdujemy insighty. Myślimy o komunikacji marek w sposób kompleksowy,
długookresowy i łamiący schematy. Inspirujemy do tworzenia atrakcyjnych
i wartościowych dla odbiorców treści. Dbamy, aby zostały one efektywnie
wykorzystane w kanałach komunikacji. Robimy to wszystko, aby zrealizować
strategiczne cele naszych klientów. I dlatego, że to lubimy.

Marcin WoźniakCommunications Strategy Director

o nas

Kreacja & Design

o nas

Kreacja & Design

Nasze idee to wciągające historie. Wymyślamy je podczas twórczych procesów
i uzupełniamy analitycznymi wnioskami. Uważamy, że mogą być jednocześnie
atrakcyjne i skuteczne, dlatego łączymy je z zachwycającym, nowoczesnym designem,
a później osadzamy w dopasowanych planach mediowych. Wszystkie kreatywne
rozwiązania weryfikujemy celami biznesowymi klientów i na bieżąco je monitorujemy,
żeby wprowadzać ulepszenia. I nieważne, czy naszą historię opowiemy
w trzydziestosekundowym spocie, poście, na banerze, w aktywacji, platformie,
kampanii, czy na sklepowej półce, bo dobrą historię chce się przeżywać wszędzie.
Dołącz do nas i następną opowiedzmy razem.

Piotr DługołęckiCreative studio Director

o nas

Zintegrowane
kampanie digital

o nas

Zintegrowane
kampanie digital

Od briefu i strategii, po produkcję i finalną prezentację postcampaign.
Realizujemy złożone projekty digitalowe, umożliwiając markom prowadzenie
dialogu i interakcji w mediach cyfrowych. Posiadamy wszelkie kompetencje
potrzebne zarówno do tworzenia aplikacji i platform komunikacji online jak
i prowadzenia narracji brandowej w świecie social.

Zawsze pilnujemy zgodności ze strategią mediową i znajdujemy odpowiedni
język do kontekstu w jakim marka spotyka się z konsumentem.

Jarosław LuzarIntegrated Communication Director

o nas

Gaming Marketing

o nas

Gaming Marketing

Gaming to obszar lifestyle’u, który obok muzyki, mody, filmu i sportu jest osią codziennej rozrywki.
Koncentrujemy się na efektywnym docieraniu i angażowaniu odbiorców na wielu płaszczyznach gaming marketingu.
Kierując się analizą, danymi oraz doświadczeniem wkomponowujemy gaming w ekosystem komunikacyjny marek
gwarantując spójność ze strategią i efektywność w dotarciu do grupy docelowej.

Dzięki nieszablonowemu myśleniu i skumulowanym kompetencjom Grupy Publicis pomagamy naszym klientom
wejść świat graczy i nawiązać im naturalną relację z marką.

Radosław Wójcik Head of Gaming

o nas

Content Partnership
& Media

o nas

Content Partnership
& Media

Content is King! W komunikacji stawiamy na użyteczne treści niosące
wartość dla odbiorców. Specjalizujemy się w tworzeniu i egzekucji działań
content marketingowych, oraz zapewniamy odpowiednie kanały ich dystrybucji,
zarówno w mediach offline jak i online. Wierzymy, że dzięki content marketingowi 
jesteśmy w stanie zdobyć uwagę konsumenta i pokonać ograniczenia,
którym podlega tradycyjna reklama.

Posiadamy wszystkie narzędzia, aby efektywnie docierać do odbiorów z contentem,
którego poszukują. Dzięki bliskości agencji mediowych w Publicis Groupe mamy
specjalistyczny know-how jak tworzyć skuteczne kampanie, dobierając do nich
odpowiadanie kanały komunikacji. Docieramy do konsumenta na całej ścieżce zakupowej,
tym samym realizujemy cele komunikacyjne i biznesowe klientów i dbamy
o dobre doświadczenia ludzi z markami.

Aleksandra PopławskaContent Partnership Director

o nas

Influencer Marketing

o nas

Influencer Marketing

Oferujemy kompleksowe podejście do Influencer Marketingu łączące strategię komunikacji, pomysły kreatywne i dane,
pozwalające na pełne wykorzystanie potencjału influencerów.

Opracowujemy i tworzymy działania marketingowe, które realizują założone cele nie tylko na poziomie samej kampanii,
ale marki, jej wizerunku oraz sprzedaży.

Edukacyjne podejście pozwala naszym Klientom lepiej zrozumieć świat, w który wchodzą, zbudować większe zaufanie do rekomendowanych działań i wyznaczyć wartościowe KPI.
Dzięki narzędziom, z których korzystamy, możemy szybko dopasować działania do zmieniającego się rynku, specyfiki kategorii oraz unikalnych potrzeb każdej marki.

Monika Pruszczyńska Integrated Communication Director

o nas

UX

o nas

UX

Analizujemy, badamy, optymalizujemy, poprawiamy i projektujemy
od nowa skuteczne rozwiązania cyfrowe.

Idea jaka nam przyświeca to projektowanie w oparciu u cel.
Każda strona, aplikacja, czy serwis realizuje konkretne założenia, a jednym
z kluczowych elementów naszej pracy jest ich weryfikacja i maksymalizacja
efektów w procesie projektowym.

Skuteczność postrzegamy jako zaspokojenie potrzeb biznesowych naszych Klientów
poprzez zapewnienie odpowiednich doświadczeń użytkownikom.

Marcin BeckIntegrated Communication Director

o nas

Social Advocacy

o nas

Social Advocacy

W LiquidThread rozumiemy, że social media to coś więcej niż kolejny zasięgowy placement reklamowy.
Dlatego nasze autorskie podejście Social Advocacy w sercu działań ma przede wszystkim budowanie zaufania
i angażowanie społeczności wokół marek. W ten sposób tworzymy pozytywne doświadczenia,
wykorzystując w pełni każdy etap ścieżki konsumenta.

Anna KarczmarekSenior Strategy Planner

o nas

Music Marketing

o nas

Music Marketing

Powołaliśmy zespół specjalistów z Publicis Groupe, aby pomagać klientom w łączeniu ich działań z muzyką. Bo o muzyce wiemy wszystko. Dzięki wykorzystaniu Music Marketingu budujemy więzi emocjonalne z marką oraz towarzyszymy w ważnych momentach konsumenckich. Skutecznie docieramy też do grupy docelowej, szczególnie tej młodszej, a także poszerzamy zasięg kampanii.
W Music Marketingu nie tylko sięgamy po efektywne rozwiązania, lecz także tworzymy nowe, innowacyjne.

Współpracujemy ze wszystkimi najważniejszymi wytwórniami, promotorami festiwalowymi,
agencjami bookingowymi w Polsce, dzięki czemu możemy stworzyć koncepcję kreatywną aktywacji
wraz z rekomendacją artysty lub artystów, a także wydarzenia, trasy koncertowej czy festiwalu.
Jesteśmy też w stałym kontakcie z managerami najważniejszych polskich muzyków
zarówno tych mainstreamowych, jak i tych bardziej alternatywnych: pracujemy z raperami, wokalistami,
a także muzykami jazzowymi. Muzyka nie ma przed nami tajemnic!

Aleksandra JusińskaProcess Excellence Manager

Ewelina NowakowskaSenior Content Partnership Consultant