1x

Crunchips / KAMPANIA 360

Jest Crunchips
jest impreza

Imprezowość od lat jest wpisana w DNA marki. Jednak czy bawić można się
tylko w weekendy? Zauważyliśmy, że młodzież przedefiniowała pojęcie imprezy,
którą często określają nawet drobne czynności, pozwalające oderwać
się od rzeczywistości – jazdę na desce albo grę na konsoli. Ten insight był podstawą,
na której oparliśmy digitalowe działania w 2016 roku – bawiliśmy się przez cały rok.

sprawdź case wideo

Crunchips / KAMPANIA 360

Wyraziści
dla młodych

Mówiąc cały czas językiem młodych, zbudowaliśmy wyrazistą i łamiącą reguły
komunikację. Wspólnie z youtuberami pokazaliśmy różne formy imprez i zajawek.
Wykorzystane w kampanii filmy na długo przed emisją konsultowaliśmy z fanami
Crunchips, dzięki czemu młodzi angażowali się w komunikację jeszcze bardziej.
Materiały, które wymyślali z youtuberami biły rekordy oglądalności: materiał
„Wjazd na Chatę” miał 1 mln wyświetleń, a „Blok Ekipa” aż 3 miliony.

Nasza kampania dla Crunchips otrzymała brązowe EFFIE w kategorii Żywność.