digital / social media

bras&tights
adidas women

Wszystko czego potrzeba, żeby z zapałem ruszyć na trening,
to odrobina motywacji. Do podejmowania sportowych wyzwań
zachęcaliśmy w aktywacji dla adidas z Ewą Chodakowską.

digital / social media

Sesja
z Ewą Chodakowską

Aktywacja promowała modele sportowych staników i leginsów z kolekcji
adidas Women. W sesji zdjęciowej z Ewą Chodakowską, ambasadorką marki
skupiliśmy się na podkreśleniu ich prostego kroju i elastyczności poprzez pokazanie
ich w dynamicznych pozach i oszczędnym krajobrazie. Zdjęcie powstały w surowym,
minimalistycznym otoczeniu Bulwarów Wiślanych, do ich wykonania
zaprosiliśmy Pawła Fabjańskiego.

digital / social media

Sportowe
influencerki

W aktywacji skupiliśmy się na działaniach w social media – na Facebooku
i Instagramie w kanałach marki, Ewy Chodakowskiej oraz innych sportowych
influencerek. Używając najnowszych technologii stworzyliśmy niestandardowe
kreacje i formaty w postaci video 180 i zdjęć z efektem paralaksy,
aby jak najlepiej pokazać cechy elastycznych, sportowych ubrań.
Zdjęcia z sesji można było też spotkać na materiałach POS
w wybranych salonach.